Södertörnskommunerna i Almedalen

Från vänster: Per Ankersjö, Magnus Gyllestad, Cecilia Mårtensson, Patrik Åhnberg, Johan Castwall och Magdalena Bosson.

Intresset var stort när vi i torsdags morse öppnade upp Haninge kommuns trädgård i Almedalen för ett seminarium om transporter och näringslivsutveckling på Södertörn.

Det var ett mycket lyckat och välbesökt seminarium dit cirka 40 personer kom för att lyssna på representanter från Stockholms Hamnar, Länsstyrelsen och Södertörnskommunerna.

Här går det att ta del av presentationen. , 854.1 kB, öppnas i nytt fönster.

Från vänster: Per Ankersjö moderator, Magnus Gyllestad kommundirektör Haninge kommun, Cecilia Mårtensson utvecklingsledare Södertörnskommunerna, Patrik Åhnberg samhällsbyggnadsdirektör Länsstyrelsen Stockholm, Johan Castwall vd Stockholms Hamnar och Magdalena Bosson kommundirektör Huddinge kommun.

Senast uppdaterad: 10 juli 2018